Hypermotard 939

Get hyped

Rajatonta ajamisen iloa uudella 939 Hypermotardilla.

Uusi, isompi Testastretta 11 asteen 113 hv moottori yhdistettynä ajomoodeihin, luistonestoon ja ABS-jarruihin (Ducati Safety -Pack) tarjoavat 100% ajonautinnon kaikissa tilanteissa.

 

Hinta alkaen: 17 490 €

Engine Testastretta 11°, L-Twin cylinder, 4 valve per cylinder, Desmodromic timing, liquid cooled
Displacement 937 cc
Power 81 kW 110 hp @ 9000 rpm
Torque 95 Nm @ 7500 rpm
Fuel injection Magneti Marelli electronic fuel injection system. Throttle bodies with full Ride by Wire system
Clutch Wet multiplate clutch mechanically operated, self-servo action on drive, slipper action on over-run
Final drive Chain; Front sprocket 15, Rear sprocket 43
Frame Tubular steel Trellis frame
Front Tyre Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17
Rear tyre Pirelli Diablo Rosso II 180/55 ZR17
Front suspension USD 43mm forks
Rear suspension Progressive linkage with adjustable spring preload and rebound damping Sachs monoshock. Aluminium single-sided swingarm
Front brake 2 x 320 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo monobloc callipers, 4-piston 2-pad, axial pump with adjustable lever, with Bosch ABS as standard
Rear brake 245 mm disc, 2-piston calliper, with Bosch ABS
Seat height 870 mm
Dry weight  181 kg

Ducati punainen

Autoveroton hinta (sis. alv. 24%): 13 464,33 €
Autovero: 4025,67 €

Kokonaishinta: 17 490,00 €

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iceberg White Silk

Autoveroton hinta (sis. alv. 24%): 13 617,53 €
Autovero: 4 072,47 €

Kokonaishinta: 17 690,00 €

Touring accessory package

Hinta: 994,62 € (Hinta sis. ALV. 24 %).

Includes:

  • Rear carbon mudguard
  • Racing number plate holder
  • anti-theft system

Sport accessory package

Hinta: 1 657,71 € (Hinta sis. ALV. 24 %).

Includes:

  • Carbon tail guard kit
  • Carbon center tank cover
  • Carbon undertank side panels
  • Carbon headlight fairing
  • Billet aluminium rider footpegs
  • Adhesive carbon tank protection

Enemmän kilometrejä, vähemmän huoltoja

Ajonautinto, luotettavuus ja huoltokulujen minimointi ovat Ducatin insinöörityön perustana. Huoltoväli on laajennettu 24 000 kilometriin, ja joissain malleissa laajempi Desmo-huolto ei ole tarpeen ennen 30 000 kilometriä. Jopa yksinkertaisimmat huollot, kuten öljyhuolto on laajennettu 12 000 kilometriin tai 15 000 kilometriin. Nämä puhuvat puolestaan korkean suorituskyvyn moottoreista.

Ducati investoi jatkuvasti huoltohenkilökunnan tekniseen koulutukseen. Vain virallisen Ducati Service-verkoston kautta löydät varmasti vaadittavat taidot ja työkalut oleellisiin huoltotoimenpiteisiin, jotka varmistavat että Ducatisi tuottaa parasta suorituskykyään jatkossakin.

Ducati viralliset huoltopisteet